Bögre bizniszre fel!

Katalin nagyon kedvesen közzé tette blogjában angyalos bögréim fotóját és számomra nem várt módon érkezett néhány érdeklődés a bögrék rendelhetősége iránt. Nos igen, a bögrék rendelhetők! Sajnos azonban az áruk a boltokban kapható öntött és százezer számra készített társaik árához mérten borsos. Tudom én, hogy sokan nem engedhetik meg maguknak, köztük én sem :-( , hogy ezreket fizessenek egy bögréért, vagy bármi másért, akár mennyire tetszik is nekik egy míves tárgy. Ráadásul bennem tombol a szociális érzékenység is és ezért nehezen viselem, ha valaki azért nem juthat hozzá minőségi dolgokhoz, mert nem a felső szűk rétegéhez a társadalomnak tartozik. Ezért arra gondoltam, hogy próbáljuk meg együtt lefaragni az áraimat! Segítsetek nekem és ti is jól jártok! Egy mindenkiért, mindenki egyért! :-)
Ezeknek az angyalos bögrének az ára 4000Ft/db ha egy-kettőt rendelnek tőlem. De ha nagyobb számú megrendelés érkezik és hatékonyabban szervezhetők a munkafolyamamtok, plusz nekem is reményem van arra, hogy egy viszonylag jelentősebb bevételre tegyek szeret, akkor én is jelentős kedvezményt adhatok. Az ajánlatom tehát a következő: min 20 db angyalos bögrére érkező rendelés esetén (akár 20 különböző embertől) a bögrék ára már csak 3000Ft! Ez 25%-os kedvezmény! Szedjünk össze közösen ennyi megbízást! Amit még igérhetek, hogy a bögrék továbbra sem lesznek egyformák, mindenkinek egyedileg mintázott és festett, kézzel korongozott különleges bögréje lesz! Ha benne vagytok a buliban, hirdessétek a lehetőséget a blogjaitokon, a facebookon, vagy bármilyen módon az ismerőseitek körében. Bögre bizniszre fel!

Megjegyzések

  1. hú, ez lelkesítő
    tehetem a facebookra is?

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ebben a pillanatban 15 - ha téged is beleszámítalak. Már pedig nele számítalak, mert te ihlettél meg! :-)

      Törlés
  3. óhbh a cica rúgja meg, most kapcsolok, hogy ugyan feltettem a FB-on, de nem írtam hozzá, hogy aki rendelni akar, az, hova forduljon...
    írjam az emilcímed?

    VálaszTörlés
  4. Azt is megadhatod vagy az fb-n is megtalálnak.

    VálaszTörlés
  5. Drága Móni húzz be mégegy strigulát :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék beszállni egy bögrére! :-) meseszépek :-)

    VálaszTörlés
  7. Én nagyon szeretnék venni egyet!Remek karácsonyi ajándék lesz belőle!

    VálaszTörlés
  8. Én is, én is! Én 3 db bögrét szeretnék, ha lehet még. Kb mekkorák? Mármint kb hány dl-esek?

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép bögrék!:) Én is szeretnék rendelni egyet:)

    VálaszTörlés
  10. Engem beírtál? A levendulás-álmodozó-angyalos bögrére vágyom. És lehet, hogy holnap még tudok szerezni 1-2 embert!!!

    VálaszTörlés
  11. Csodaszépek, szeretnék egyet rendelni én is:)

    VálaszTörlés
  12. Szeretnék beszállni egy bögrére! Nagyon fogok vigyázni rá:)

    VálaszTörlés
  13. szépségesek! megosztom facebookon, én is szeretnék egyet! mennyinél tartunk? :)

    VálaszTörlés
  14. Móni! Ha marad két bögréd (egy fiú és egy lány angyalka) szeretném a gyerekeimnek. Tudom, hogy talán későn írok. Osztottam a facebookon is, csak magamnak felejtettem el kérni. :-(

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!

    Kérek mindenkit, hogy írja meg a címét és a telefonszámát nekem emailben! El fognak készülni a bögrék, de egy része csak az utolsó pillanatban, ugyanis ezt a fajta agyagot most éppen nem lehet kapni -több heti várakozás után derült ki, hogy már nem is lesz -, így a megszáradt potyadékokat dolgozzuk vissza és ez nagyon meglassítja a dolgot. Akik viszonylag közel laknak, azokat szeretném a végére hagyni, mert velük biztos tudunk még karácsony előtt egy-két nappal is találkozni! Köszönöm a türelmeteket és a megértéseteket!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése