Mi lennél most?

Ha épp nem ember? Én bizony szarka! Na nem a tolvaj, hanem akinek nem bírja a farka!


 Te talán tulipán vagy?

 Vagy egy vidám csicsergő kismadár?

Ha megosztod velem, hogy te mi lennél és miért, és ha megosztod másokkal ezt a posztot, hogy ők is megoszthatassák velünk, amit éreznek - akár itt a bolgvilágban, akár az fb-n, - akkor megnyerheted az egyik nyakéket. Írd meg azt is, hogy melyiket választanád! Sorsolás október 9-én!

Megjegyzések

  1. Ó, ha cinke volnék...!
    Egy álomteljesítő madárka lennék, aki mások és a saját álmait is teljesítené...
    Kiteljesítené és beteljesítené...
    No azért nem mindet... Mindig pont csak annyit, hogy legyen még mi után vágyakozni, legyen miért élni és legyen mit beteljesíteni! Én ez lennék szívesen... :)

    És hogy most mi vagyok?! Talán egy szorgalmas kis széncinke, aki mindig serénykedik, tüsténkedik és soha meg nem áll...!:)
    És néha megadatik neki, hogy a magasban repüljön...!

    (Szeretem a széncinkéket, mert bárhol látni őket, mindig felfigyel az ember rájuk... rácsodálkozunk kedves arcukra, egyszerűségében is gyönyörű, különlegesen szép tollazatukra és ha szóra nyitják szájukat, akkor az egész világ elcsodálkozik, hogy egy ilyen piciny lény a földön, hogyan képes ilyen csodát szólni, mutatni a világnak!) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Krisztám! Lehet, hogy most lehangollak: egy ornitológustól azt hallottam, hogy a cinke olyan agresszív madár, hogy ha akkora lenne, mint az ember, már nem létezne más állat a Földön. Ettől függetlenül én is kedvelem és egyúttal a Teremtő bölcsességének bizonyítékát látom benne, sőt még az emberbe vetett bizalmáét is. :-)

      Törlés
    2. Nem hangoltál le! Lehet, hogy így van, amit mondasz, de én nem tudományos alapon néz(t)em a széncinkéket, hanem érzelmi alapon... :) Amit én látok bennük, belőlük... :)
      És az szép! Szívszorító és szívhez szóló, ahogyan télen-nyáron-mindig jelen vannak az életünkben...!
      És nyugodtan berakhatsz mindegyik kosárba a sorsoláskor, mert nem tudok egyszerűen választani a két nyakék közül... Sajnálom, én már csak ilyen vagyok! ;-)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Hűha!!!!!!!Én kismadár vagyok,hiszen tudod.:)♥
    Bár a tulipánt is szeretem, de inkább a madárka, :Assisi szent Ferenc miatt is, a Bibliai idézet miatt is:"ti sok verebecskénél drágábbak vagytok..",és a kertem madárkái miatt.
    Viszem mindkét helyre a jó hírt! :)♥

    VálaszTörlés
  4. Itt :http://www.facebook.com/monika.szabo.5268
    És itt:http://www.mammka.blogspot.hu/2012/10/te-mi-lennel.html

    VálaszTörlés
  5. Süni...mert várják a lányok
    ....mert beburkolózik
    ....mert aktuális
    ...kedvesen hasznos:)

    VálaszTörlés
  6. Én bizony elefánt lennék.........
    ha a kettő közül lehet választani hogy tulipán vagy inkább madár.......
    Tulipán azért lennék,mert ő minden tavasszal megújul.Mikor szerelme a napsütés símogatja-lassan bontogatja leveleit-majd mikor virágkelyhében szépen elkészült teljes pompával mosolyog a világra:-)
    Madárka meg azért lennék mert versenyt szárnyalnék a széllel és párt választanék akivel fiókákat nevelünk....:-)
    Szeretettel:
    Emőke

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És elefánt miért lennél? Mert oly csinos? :-)

      Törlés
    2. Az elefánt csinos a maga nemében, nincs hozzá fogható. Nem ezért, hanem a memóriájáért, az összetartásáért és a családszeretetéért

      Törlés
  7. Bármik lehettek, ha félre érthető voltam! Fű, fa, virág, anygal, szikla tenger, bármilyen állta, egyáltalán bármi, amiről úgy érzitek jellemzi mostani állapototokat. Dem válasszatok a nyakláncok közül, hogy melyik kupacba tegyelek a sorsolásnál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja? :) Akkor én még lennék meleget adó ,foltvarrott takaró.:)

      Törlés
  8. Éppen tegnap írtam egy posztot arról, hogy most leginkább Schrödinger macskája lennék, hogy egy kicsit senki se nézzen felém, senki ne billentse el a mérlegem se jó, se rossz irányba. Most ezt szeretném. Aztán remélem ez majd változik!
    (Hiába, a mérleg időszakában járunk és nehéz a harmóniámat meglelnem.)
    Köszönjük a játékot, és a tulipánod, no az meseszép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én mostanság azon kodolkodom, hogy vajon tényleg mások billegtetik-e a mérlegem?

      Törlés
    2. Ó, szerintem közösen (mert ugye kettőn áll...)

      Törlés
  9. A tulipánba:-)))

    VálaszTörlés
  10. Én pedig katibogár lennék:)
    Mammkától jöttem hozzád, és alig tudtam választani, csodaszépek a munkáid:) Ha esetleg nekem kedvezne a szerencse, a madárkásat szeretném:) Én is hírdetem a blogom oldalsávjában a játékod:)

    VálaszTörlés
  11. Vezetéknevem Czinege - nem lehet kérdés, melyik ékességet választanám! :-)

    Egyébként pedig azt hiszem, hogy kútgém lennék egy takaros kis tanya közepén álló kútnál és úgy nézegetném csöndesen az ott lakó családot néha-néha mozdulva csak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kútgém! Hát ez fantasztikus ötlet, nagyon tetszik! Tudok vele azonosulni - bár állni elég nehéz nekem. Ülő Kútgém? :-)(Mint egy indián név...)

      Törlés
  12. Nem akarom elviccelni,de tulipán és madár is szerettem volna már lenni, de nem sikerült, így most mamut lennék,jégkorszaki, aki már rég kihalt a földről... az irreális volta miatt még az is lehet, hogy ez lesz az elérhető:-))) Jó kis játék, köszönjük... tulipános nyakláncot szívesen viselném!

    VálaszTörlés
  13. A hatalmas szerelemnek megemésztő tüze bánt, te lehetsz írja sebemnek, gyönyörű, kis TULIPÁN!
    Hát persze, hogy tulipán lennék.

    VálaszTörlés
  14. én nem nagyon tudom, mi lennék... talán vesszőkosár, amiben sok minden van, amibe sok minden belefér, öröm, bánat, remény, kitartás... igyekezet... nem tudom...

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Én is szeretek repülni, lennék szellő, simogatnék arcokat, vagy felhőn csücsülnék, s onnét suhannék, szoktam is álmodni néha, hogy repülök.
    Üdvözlöm a játékodat, hirdetem is mindjárt!

    Mariann voltam.

    VálaszTörlés
  16. Bárányfelhő lennék, aki képes annyira elengedni magát, hogy hagyja, hadd sodorja a szél, amerre akarja...
    Napraforgó is lehetnék, mindig a Nap felé fordulnék...
    Szél is lehetnék, mindenhol otthon lennék...
    Nagyon jó játékot találtál ki, köszönöm! Az ajándékok pedig csudaszépek, bármelyiknek örülnék:)
    A blogomon hirdetem is: aranyperzsa.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  17. Mi más lehetnék, mint ibolya! Az apukámtól kaptam a nevem, aki azt mondta, hogy legyek olyan szerény, mint az a kis virág. Hogy ez sikerült-e nem tudom. Tehát legyek ibolya az édesapám sírján.... (Puszi: varga Ibolya

    VálaszTörlés
  18. Megosztva.
    Én most és mindig macska lennék. Kényelmesen heverésznék, közben el-elszundítva, sütkéreznék az őszi napon. Kegyesen eltűrném, hogy simogassanak, dögönyözzenek, fülem tövét vakargassák. És örömet fakasztanék, emberi törődést pótolva vagy csak kiegészítve, dörgölőzésemmel, dorombolásommal, ölben elhelyezkedéssel. :)
    Azt hiszem, a tulipánt választanám, ha én lennék a szerencsés. :)

    VálaszTörlés
  19. tulipán :)
    gyorsan megosztottam még fészen (Gerda Nádor)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése